Bu Kişisel Blog'da Yazı'ya yazılmış yorum bulunmaktadır.

Roboform iPhone/iPod Touch Uygulaması


iphone roboform ipod apple
Kullandığım bilgisayarlarda olmazsa olmaz bir program olan Roboform, tüm şifre kayıtlarımı saklar ve benim için internet sayfalarındakiformları otomatik doldurur. Önceleri sıkıntım tüm bilgisayarımda kurulu olan Roboform'un şifre kayıtları bir PC'de değiştirdiğimde diğerlerinde eski kayıtların kalmasıydı. Ofis PC, Tablet, ev laptop derken bu şifrelerin tüm bilgisayarlarımdaki senkronizasyonu için önce Dropboxuygulamasını kullandım. Bu uygulama ile Roboform kimlik dosyalarımı Dropbox içindeki bir klasörde göstererek eşitleme sağlıyordum. Neyse ki Roboform Online ile senkronizasyon çözümünü kendi içine aldı ve daha sağlıklı bir erişilebilirlik sağladım. Sonra en büyük sıkıntım Roboform'a bir bilgisayar erişimim yokken dışarıda ihtiyaç duymaya başladığımda oluştu. Örneğin ben dışarıdayken önemli bir hesaba girilmesi gerektiğinde Roboform'un bende yarattığı üşengeçlik sebebiyle şifreleri hatırlayamamak gibi sorunlar yaşadım. Roboform'un 2009'un son çeyreğinde iPhone ve iPod Touch için uygulama yapacağından zaten haberdardım. Geçenlerde sitesini kontrol ettiğimde AppStore'a uygulamanın eklenmesi için başvurduklarını okuyunca çok sevindim ve her gün AppStore'u kontrol eder oldum. Nihayet uygulama dün çıktı ve bende hemen kurup denedim. Uygulamayı kullanabilmeniz için iPhone OS 3.1 ve üstü işletim sistemi gerekiyor. Ayrıca Roboform Online'a kayıt olup Sync servisini kullanmalısınız. Çünkü şifreler cihazınıza bu hesabınızdan alınarak eşlenecektir. Uygulama bilgisayar sürümündeki gibi tarayıcıyla yani Safari ile değil, ayrı bir uygulama olarak sadece şifreleri, kimlikleri, notları gösterme görevi görüyor. Son olarak; interneti aktif olarak kullanıyor ve bir çok yerde hesabınız varsa bu uygulama bilgisayarınızda mutlaka denemenizdir. Roboform ücretli bir uygulama, ücretsiz güçlü alternatifleride mevcut: Lastpass - TAMindir.com'daki tüm şifre yönetici programlar.Roboform'u indir

0 yorum: